Edzeni, de hol és hogyan és mivel???

Az első lépés amikor eljutsz abba a döntésállapotba, hogy el kellene kezdeni edzeni és már ezen gondolkodsz! Bingó, a legjobb úton jársz ahhoz, hogy meg is tedd. De ugye ilyenkor jönnek a további kérdések, hogy akkor hova is meg kivel, meg biztos ez kell-e nekem, meg, hogy akkor mit is kellene használnom.

Na és itt jön képbe Klári aki ebben tud neked segíteni. Hogy ő hogyan is gondolja az első találkozást közted és az edzés közt, hogy szerelem legyen leső látásra.

Tolnai Klári

Minden kezdet nehéz, de ha már megvan a célod, akkor lássunk neki!

Álmodozni, gondolkodni róla, már az is egy lépés, hogy majd egyszer sikerül … hogy majd pl egyszer újra fel tudom venni azt a csini nyári ruhát, amit már sajnos évek óta csak a szekrényben nézegetek …

Amikor belenézel a tükörbe és mindennap elhatározod, hogy na majd akkor ma elmegyek edzeni, de aztán semmi  sem lesz belőle…  mert valami visszatart… talán az, hogy majd előtte mindenképpen le kell fogyni és  majd akkor elmegyek, mert akkor már leszek olyan csinos, hogy nem fognak kinézni a csinos lányok közül ott a teremben.

Mert addig úgysem illesz bele abba a közegbe, Te csak azt hiszed.

Tehát a leghatékonyabb módja a fogyásnak, az az, hogy a testsúlyod is csökkenjen és a tested, bőröd is feszes maradjon: a táplálkozás és edzés együttesen! Az új életmóddal  a testzsír százalékod csökkenni fog és ezzel egy időben pedig elkezdesz erősödni, izmosodni.

No és itt a bibi – sokan megijednek -, mert lehet a testsúlyod nem fog sokat csökkenni, vagy lehet hogy ugyanannyi kg maradsz… huhh, akkor most nem hatékony az edzésprogramom, vagy rossz az edzőm? Leghamarabb ez fordul meg a fejedben.

Az izom mindig nehezebb, mint a zsír, így természetesen, ha ráerősítesz, azt a tested is észreveszi és észrevétlenül elkezdi bontani a zsírraktáraidat is, de azon felül izmot is kapsz, ami nemcsak erőt, hanem szép nőies izomzatot is fog adni, de sosem leszel olyan kigyúrt mint egy pasi! (akik már így néznek ki, ők napi 5-6 órát edzenek!)

Szóval ha csak heti háromszor 60 percben fogsz járni súlyzózni és kardiózni, vagy csak súlyzós edzésre, akkor nagyon szép izomzatot fogsz magadra építeni  és sosem lesz belőled egy „kétajtós szekrény”, még akkor sem, ha táplálkozásodba beiktatod a napi adag fehérjédet!

Terepszemle

Először azt javaslom, hogy mielőtt edzeni kezdenél, tarts terepszemlét.

Azért hogy bemész, szétnézel, nem kell fizetni, így arra pont jó, hogy megállapítsd, hogy szimpatikus-e számodra az a  hely. Ha szimpatikus a hely, akkor tovább lehet lépni, azaz megnézed, hogy milyen lehetőségek vannak.

Hoppá!

Itt egy kicsit elidőznék, ugyanis sokan már eljutnak eddig, benéznek, sétálgatnak, de mit kell nézni egyáltalán? Van egy csomó kondigép, meg súlyzók, különféle eszközök – amiket sosem láttál még -, meg épp ott egy edző aki számodra nem nagyon szimpatikus…  Ott motoszkálnak a gondolatok a fejedben, hogy valóban ezt akarod? De közben meg mégis ott van, hogy valamit kezdeni kéne a testeddel, hogy formásabb, csinosabb, vagy izmosabb legyél.

Valóban, sokszor inkább feszélyez egy ilyen terepszemle, minthogy csodálattal néznéd végig az eszközöket és a helyet. Belegondolva ebbe, egy kedves ismerősöm hívta rá fel a figyelmem, hogy mi lenne, ha én segítenék Neked, mert aki nem a fitnesz világában forog és csak úgy lemenni, megnézni egy termet, valószínű nem azt az élményt fogja nyújtani, mint amit kellene. Azonban ha egy szakemberrel mész el és ő segít eligazodni a fitnesz világában, akkor egy biztos képet kapsz sok mindenről és lehet nem is olyan borzasztó az, mint amilyennek gondoltad.

Keresd bizalommal és meglátod, hogy meglesz a segítség!

Forrás: http://tolnaiklari.hu/minden-kezdet-nehez

2018-05-17T09:10:14+00:00 október 25th, 2017|Egyéb, Fogyás, Mozgás, Tolnai Klári|0 hozzászólás

Hagyj üzenetet